ابولفضل نمیدونم با چ راه ارتباطی تولدتو تبریک بگم وقتی نظردهی رو بستی اما اگ بهم سر بزنی میبینی همیشه چک میکنم وبتو در سکوت چون کامنت دونیت بستس...